10 Ocak 2012 Salı

Hiç Yoktan Canını Sıkmak









Bu karamsar dünyada, her insanın olduğu gibi bizimde mutlu ve mutsuz zamanlarımız oluyor, öyle vakitler var ki , herkes neşeli ,sevimli senden onlara ayak uydurmaya çalışıyorsun, bir anda içini bir umutsuzluk sarıyor, kendini insanlardan soyutluyorsun, yüzün asılıyor keyfin kaçıyor, ortamı terk etmek istiyorsun, bu durumun tek benim başıma gelmediğinden eminim, ben kabul ediyorum karamsar olduğumu ve mutluyum böyle, tek isteğim herkesle mutlu mesut sohbet ederken karamsar olmayayım, yüzüm gülsüm, hiç yoktan tebessüm edeyim abdullah gül gibi ama nerdee, nedensiz ve vakitsiz sarıyor etrafımı bu illet,sonra suratsız diye yaftalıyorlar, kimse toplantıya, doğum gününe, evine çay içmeye çağırmıyor, sonra vay efendim bu gençler neden asosyal, neden sabahtan akşama kadar pc başındalar.bütün sorumluları görev başına çağırıyorum.bize de imkan verilsin.

bu durumu burçlara bağlayan kadınlara 
her durumda psikologa gitmeyi öneren arkadaşlara

selam ederim.


2 yorum:

  1. Şu sebze resimlerinden vazgeç. Çok itici duruyo..

    YanıtlaSil
  2. sadece tarz olsun diye yaptım,değiştirmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil